Forum www.h4x.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Preferencje TO

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.h4x.fora.pl Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LaMa
skopcony^^
skopcony^^


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:22, 02 Paź 2009    Temat postu: Preferencje TO

W tym temacie przedstawię jak skonfigurować Tactical Ops'a. Ja mam angielską wersję, wiec przedstawię te ustawienia w tej wersji, jednak jak ktoś ma polską a chciał by mieć angielską wersję językową to musi usunąć plik TacticalOps.ini znajdujący sie w folderu System (Program Files\Atari\TacticalOps\System) a potem uruchomić Tacticala - gra bedzie wtedy po angielsku. A wiec zacznijmy od konfigurowania 'Preferences'...



* Video Driver
Głównie są do wyboru dwa sterowniki: OpenGL i Direct3D. Na OpenGL widać lepiej przez teksturę wody i teoretycznie jest więcej FPSów (Frames Per Second), lecz na niektórych kartach graficznych lepiej korzystać z Direct3D. Należy w każdym razie przetestować oba sterowniki.
* Resolution
Starajmy się ustawić rozdzielczość jak największą [optymalnie do ilości FPSów, by nie zacinała gra], aby zwiększyć swoją celność i pole widzenia.
* Color Depth
16bit - Gorsze kolory, więcej FPS. Na 16 bitach można być automatycznie kickniętym (nie zbanowanym) przez anty-cheaty na serwerze ze względu na bugi w grze, więc starajmy się używać 32bit.
* World Texture Detail, Skin Detail
World Texture Detail (tekstury otoczenia) na Low. Skin Detail (detale modeli playerów) na High. Tym sposobem przeciwnicy będą bardziej widoczni na tle rozmazanych tekstur. (Jak gra tnie to jednak na Low).
* Brightness
Ustawić na max. Lepsza widoczność. *Miejcie jednak na uwadze, iż starsze modele monitorów kineskopowych szybciej się wypalają przy jaśniejszym ekranie*
* Min Desired Framerate
Jeśli ilość FPS spadnie do podanej wartości to engine będzie się starał wycisnąć większą liczbę FPSów z AoTa (obniżanie detali).
* Show Decals
Przydatne. Pokazuje szczegóły: np. dziury w ścianach (na podstawie, których można ocenić pozycje przeciwnika).
* Effects Detail
...
* Particles Detail
Particle z ang. "cząstka, drobina". Są to rzeczy typu odpadki ze ścian, łuski, granaty. Ustawiamy na High.



* Weapon Hand
Zależy od gustu. Ja osobiście gram z widoczną bronią. Wole widzieć i "czuć" to czym strzelam.
* View Bob
Ustawia jak bardzo broń się "macha" na boki podczas chodu. Preferuje ustawić 1/10. Tak samo jak wyżej: trzeba "czuć" grę.



* Joystic
Jak się ma joystic można zbindować sobie klawisze dodatkowe Wink
* DirectInput
Wyłącza przyspieszenie w niektórych myszkach. DirectInput daje większą precyzję wskaźnika. [Aby zaznaczona opcja zadziałała należy zrestartować grę.
* Mouselook
Chyba nie będziecie grali strzałkami ... ?
* Mouse Smoothing
Jeśli stosunek DPI* do czułości myszki sprawia, że podczas rozglądania się w grze celownik przeskakuje co parę pikseli Mouse Smoothing będzie się starało upłynnić taki przeskok. Należy przetestować, na czym się lepiej celuje. Nie polecam na myszkach z dużym DPI, ponieważ celownik wtedy pływa. [Aby zaznaczona opcja zadziałała należy zrestartować grę].
* Mouse Sensitivity
Mała: celownik skacze o mniejszą ilość pikseli (dla małych DPI), lecz traci się na zwinności, znacznie łatwiej celować.
Duża: ogólnie ma się lepszą koordynację w grze (walka na 4 fronty?). Większy przeskok między pikselami może przeszkadzać w celowaniu (dla małych DPI). Na dużych DPI też da się trafiać - ale to wyższa szkoła jazdy.



* Automatic Reloading
Automatyczne przeładowywanie broni po skończeniu się magazynku. Jak najbardziej odradzam używania tej opcji m.in. dlatego, że podczas reloadu nie można zmienić broni.
* HUD Transparency Fix
Wyłącza w lunetach przeźroczystość [celownik robi się bardziej "kwadratowy"]



* Sound Quality
Jak karta dźwiękowa pozwoli: na High (czystsze i bardziej wyraziste dźwięki).
* Music Volume
Ustawić na zero. Muzyka przeszkadza w "nasłuchiwaniu" przeciwnika.
* Sound Volume
Na max. Jak będzie ustawione chociaż minimalnie poniżej maksymalnej wartości, to najprawdopodobniej dźwięk będzie denerwująco "strzelał" (brak płynnej zmiany głośności otoczenia [wodospadów, deszczu itp.]).
* Use Hardware 3D Sound
Jak najbardziej włączyć. Jeśli wyłączone, mamy dźwięk MONO, czyli nie wiadomo skąd i jak daleko są odgłosy.
* Use Surround Sound
TYLKO dla posiadaczy zestawów surround z wtyczką CYFROWĄ, czyli BEZ ANALOGOWYCH wtyczek.



Aby te opcje wyświetliły się w pełni należy włączyć Practise Session lub wejść na jakiś serwer.

* Show background
Pokazuje tło elementów HUDa (Head Up Display). Powinno się grać z wyłączonym tłem - więcej widać.
* Show widescreen
Pokazuje panoramiczny ekran - który dużo zasłania - podczas patrzenia z czyjegoś widoku po własnej śmierci.
* Crosshair Style
Typ celownika. Ustawić na kropkę z oczywistych względów.

To na tyle i mam nadzieję że się przyda Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.h4x.fora.pl Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin